Utbildningar

Kan vi spara en kaka?

Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse när du besöker vår webbplats. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Läs mer här.
 

Medborgarservice i kommun 2019

För information om genomförande vänligen kontakta oss på telefon 031-350 55 00.

Kursnr: 431300

Kan vi hjälpa dig?

  • Rådmansgatan 38
  • 113 57Stockholm
Google MapsApple MapsRejseplanenParkering

Inom medborgarservice ställs ständiga krav på utveckling i en allt mer digitaliserad värld. Du förväntas arbeta flexibelt och anpassat efter medborgarnas behov, samtidigt som du behöver säkerställa god bemanning och rätt kunskap.

Hur kan du använda digitalisering för att driva kvalitetsarbetet och möta medborgarnas förväntningar? Hur kan arbetet fördelas och roller utvecklas för att skapa en hållbar schemaläggning? Det är ett par av frågorna som kommer behandlas under konferensen tillsammans med andra aktuella ämnen.

Under två intensiva dagar kommer du ta del av konkreta metoder för att utveckla din verksamhet. Du kommer inspireras och ta lärdom från praktiker i framgångsrika organisationer.

Varmt välkommen!

Plats: Teknologisk Institut, Warfvinges väg 45, Stockholm

Kontakt

Om du har frågor om konferensen, vänligen kontakta.

Förutsättningar för effektiv och kvalitativ service

  • Utveckla ett framgångsrikt kontaktcenter
  • Lyckas med ett digitaliserat kvalitetsarbete
  • Effektiv och framgångsrik schemaläggning
  • Skapa och upprätthåll rutiner för god service
  • Tillgänglig och användarvänlig medborgarservice

Dela sidan med dina vänner:

Några av våra talare

9470

Så skapar och upprätthåller du rutiner i en kommun med begränsade resurser och personal

Lasse Jönsson, servicechef, Härryda kommun

9471

Effektiv och hållbar schemaläggning – tips, trix och inspiration

Lina Hermansson, konsult customer experience management, Telemanagement

9472

Skellefteå kommun – från regelstyrd myndighet till medspelare

Marie Larsson, chef kvalitet och förnyelse, Skellefteå kommun

9473

Service i toppklass med utgångspunkt från medarbetarna

Mathias Norderstål, verksamhetschef kund- och medlemsservice, HSB

9474

Workshop: Verksamhetsutveckling i praktiken – hur ska du utveckla er medborgarservice och ert kontaktcenter?

Patric Klaremo, Millwater Management

9540

Nya tider och nya arbetssätt – digitalisering av medborgarservice

Tony McCarrick, digitaliseringsstrateg, Södertälje kommun

Partners

Priser

Alla priser är exkl. moms

8.350
SEK