Utbildningar

Mikkel  Nepper-Christensen

?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
Kursbild Varumärke 1

Varumärkesbyggande och e-handel i en digitaliserad tid

Perspektiv och konkreta verktyg för hur du arbetar effektivare med varumärkesbyggande och e-handel i ditt köpcentrum,1000 kr rabatt vid bokning av fyra personer!

Del 1: Ett sanningens ögonblick – varumärket och dess roll.

Som centrumledare vet du hur viktigt det är att arbeta med en gemensam målbild kring gallerian och utmaningar i detta. De enskilda varumärkena måste finnas exponerade samtligt som dina hyresgäster och inhyrda verksamheter bör ha ett samlat engagemang och uppslutning för ditt ansvarsområde som helhet. Fördjupningsdagens första del behandlar vikten av varumärket utifrån den forskning och projekt som Eva Ossiansson, Handelshögskolan i Göteborg bedriver. Under dagen får du del av en teoretisk ram för hur du bygger ditt varumärke- i relation inte minst till sociala medier och genom praktisk workshop omsätta kunskaperna på plats, med resterande deltagare.

Eva Ossiansson, fil. dr Företagsekonomiska institutionen Göteborgs universitet

Del 2: E-handel, då och nu

Att e-handeln påverkat och fortlöpande riktar om handeln visar inte minst e-baromentern. Vilka möjligheter för utvecklingen med sig och hur arbetar du på lokal nivå, som mindre butiksägare eller del av större kedja, med detta? Arne Andersson, långvarigt kunnig inom området guidar dig genom e-handelns utveckling och de utmaningar och möjligheter som e-handeln erbjuder utifrån ett dagsaktuellt fokus, också med praktisk fokus.

Arne Andersson, distanshandelsexpert, PostenNord

Konkreta exempel och verktyg för hur du arbetar effektivare med varumärkesbyggande av ditt affärscentrum och hur du ser möjligheterna med e-handel.

Varmt välkommen!

Datum 17 maj

Tid: 9.00 – 16.00

Lunch 12.15 - 13.15

Plats: Olof Palmes gata 31, Stockholm

OBS. Vi bryter för fika och pauser under dagen

Har du faglige spørgsmål så kontakt