Utbildningar

Mikkel  Nepper-Christensen

?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
Medborgarservice i kommunen

Medborgarservice i kommunen

Uppnå en positiv och stark medborgardialog och utveckla tjänster och service som utgår från behov och efterfrågan! Gå på Medborgarservice i kommunen och lyssna till hur andra kommuner byggt upp och vidareförädlar sina kontaktcenter. Hör om olika sätt att hantera utmaningarna med den interna förankringen! Ta del av framgångar och dra lärdom från andras fallgropar!

Planering – Införande – Vidareutveckling

Hur skapar du en effektiv och framgångsrik kundtjänst? När och hur bör kartläggning av processerna ske? Hur kan du få förvaltningarna att släppa kontrollen och få över en större del av verksamheten till kontaktcenter? Hur ska vi kvalitetssäkra våra ärenden?

Som deltagare på konferensen får du lära dig vad som är viktigt att tänka på i uppstartsfasen av en kundtjänst samt hur du kan förbättra och vidareutveckla ditt kontaktcenter.

Ur programmet

  • ”En väg in” – fördelar, utmaningar, uppbyggnad och vidareförädling
  • Styrning och ledning – fastställ tydliga strukturer och processer som skapar värde!
  • Intern förankring – få anställda att se nyttan, ändra tankesätt, arbetssätt och sätta kunden i fokus
  • E-tjänster för ökad medborgarservice och effektivisering inom kommunen

Ladda ner programmet nedan där du får mer information om konferensens innehåll och hålltider

Varmt välkommen!

Lokal: Hotel Birger Jarl, Birger Jarlsgatan 61A

Dokument och nedladningar
{missing: web20ConferenceRelatedQuestions}