Utbildningar

Mikkel  Nepper-Christensen

?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
Kurs Försäljning och kundvård här och nu

Försäljning och kundvård här och nu

Idag ställs allt högre krav på att alla i företaget ska kunna sälja och ha en hög servicenivå mot alla kunder. Var och en som träffar kunder, antingen via telefon eller personligen, representerar företaget och förväntas leva upp till de värderingar företaget står för och skapa mervärde. Om dessa personer dessutom lyckas sälja in idéer och ytterligare produkter, är det välgörande merförsäljning för företaget. Det skapar dessutom nöjda kunder, eftersom kunden får mer än förväntat.

Deltagare

Alla som i sitt arbete har till uppgift att skapa förtroende, att vara serviceinriktade och kunna merförsälja. Kursen är för alla oavsett om du är tekniker, ordermottagare, innesäljare eller arbetar med service. Likväl en utmärkt grundkurs för nya säljare.

Förkunskaper

Inga förkunskaper krävs.

Syfte

Att öka din merförsäljning samtidigt som du får nöjdare kunder.

Innehåll

- Att uppfatta köpsignaler
- Vikten av att våga fråga
- Att hantera klagomål och invändningar
- Argumentationsteknik
- Att komma till avslut
- Vikten av uppföljning
- Att ge god service
- Första intrycket/kroppsspråket
- God samtalsbalans
- Att vara positiv
- Korta teoripass blandat med övningar

Om du har frågor om kursen, vänligen kontakta